Rodzaj zajęć |
|
Dzieci |
Zajęcia integracyjne „Nowa szkoła – nowa klasa” |
Uruchamianie procesu twórczego w klasie |
|
Radzenie sobie ze stresem szkolnym i w sytuacjach egzaminów i sprawdzianów |
|
Warsztaty preferencji zawodowych |
|
Zajęcia profilaktyczne |
|
Nauczyciele |
Szkolenia Rad Pedagogicznych |
Spotkania superwizyjno - konsultacyjne w ramach zespołów wychowawczych |
|
Porady i konsultacje |
|
Udział w opracowywaniu IPET |
|
Warsztaty |
|
Rodzice |
Punkty konsultacyjne |
Wykłady i prelekcje tematyczne |
|
Warsztaty tematyczne |
Rodzaj zajęć |
|
Dzieci |
Integrowanie zespołu klasowego |
Zajęcia warsztatowe przygotowujące uczniów do kierunku i wyboru kierunku kształcenia i zawodu pt. „Trafny wybór to świadomy wybór” |
|
Profilaktyka uzależnień |
|
Zajęcia edukacyjno – profilaktyczne „Jestem odpowiedzialny – jestem trendy” |
|
Rozwój psychoseksualny człowieka |
|
„Podstawy prawidłowej komunikacji – agresja, asertywność, uległość” |
|
Radzenie sobie ze stresem w sytuacjach egzaminów |
|
Nauczyciele |
Szkolenia Rad Pedagogicznych |
Spotkania superwizyjno - konsultacyjne w ramach zespołów wychowawczych |
|
Porady i konsultacje |
|
Udział w opracowywaniu IPET |
|
Warsztaty |
|
Rodzice |
Punkty konsultacyjne |
Wykłady i prelekcje tematyczne |
|
Warsztaty tematyczne |
Rodzaj zajęć |
|
Dzieci |
Zajęcia dla dzieci uzdolnionych poznawczo |
Integracja zespołu klasowego |
|
Profilaktyka zachowań agresywnych |
|
Zajęcia profilaktyczne „Dobrze nam razem” |
|
Zajęcia edukacyjno – profilaktyczne – „Radzenie sobie ze stresem, wzmacnianie poczucia własnej wartości” |
|
Program profilaktyczno – terapeutyczny „Polubić, siebie, polubić szkołę” |
|
Program edukacyjny „Bawimy się zgodnie” dla kl. „0” |
|
Program edukacyjny – „Uczę się szybko, łatwo i przyjemnie” – techniki skutecznego uczenia się |
|
Zajęcia z preorientacji zawodowej |
|
Profilaktyka uzależnień |
|
Nauczyciele |
Szkolenia Rad Pedagogicznych |
Spotkania superwizyjno - konsultacyjne w ramach zespołów wychowawczych |
|
Porady i konsultacje |
|
Udział w opracowywaniu IPET |
|
Warsztaty |
|
Rodzice |
Punkty konsultacyjne |
Pogadanki tematyczne |
|
Warsztaty |
|
Wykłady i prelekcje |
Rodzaj zajęć |
|
Dzieci |
Przesiewowe badania mowy dla dzieci 5 i 6 letnich |
Przesiewowe badania zmysłów z wykorzystaniem „Platformy do badania zmysłów” |
|
Komputerowe badania słuchu dzieci 5 i 6-letnich |
|
Pilotażowe badania dojrzałości szkolnej |
|
Autorski program psycho-edukacyjny inspirowany metodą Paula Dennisona skierowany do dzieci 5 – 6 letnich |
|
Autorski program profilaktyczno-wychowawczy skonstruowany w oparciu o programy „Spójrz inaczej” i „Zabawa uczy i wychowuje” |
|
„Wyprawa w znane i nieznane” – program inspirujący twórcze myślenie |
|
„Ja w świecie zawodów” – program z preorientacji zawodowej dla dzieci 5 i 6 letnich |
|
Indywidualna i grupowa terapia logopedyczna |
|
Nauczyciele |
Szkolenia Rad Pedagogicznych |
Porady i konsultacje |
|
Udział w opracowywaniu IPET |
|
Warsztaty |
|
Rodzice |
Warsztaty dla rodziców |
Pogadanki |
|
Punkty informacyjno - konsultacyjne dla rodziców dzieci objętych badaniami przesiewowymi mowy i pilotażowymi badaniami dojrzałości szkolnej |
|
Punkty konsultacyjne dla rodziców dzieci korzystających z terapii logopedycznej |
|
Wykłady i prelekcje |
Strona 3 z 5